2018. már 13.

İbrahim Çelikkol interjú

írta: PERA
İbrahim Çelikkol interjú

İbrahim Çelikkol: Nagyon szeretnék apa lenni

Kerüli a nyilvánosságot, igyekszik keveset mutatkozni. Az erdő közelségében, a természettel összhangban éli az életét. Jelenleg a Kanal D. csatornán futó „ Siyah Beyaz Aşk” (Fekete fehér szerelem)-ben játszik. Tőle idézve: „Hiszek a szerelem erejében, miszerint a szerelem meg tud változtatni és át tud alakítani egy embert.”

 ibo3.jpg

Sezen Aksu "Tanrı'nın Gözyaşları" (Isten könnyei) című dalában azt énekli, hogy “Minden ember hajlamos a hűtlenségre, a gyilkosságra, minden ember irgalmas és kegyetlen egyszerre.” A Fekete Fehér Szerelem is egy ilyen történet?
Igen, pont olyan, ahogy Sezen Aksu megénekli a dalában. Egy sztori, ami sok ellentétet rejt, néha ezeket az ellentéteket egymáshoz közelíti, majd az érzelmeket váltogatja. Az emberrel a végén azt mondatja, hogy „Szóval ilyen is van, ilyen is létezik!”.  A történet érzelemvilága olyan, mintha hullámvasúton ülnénk. Pont, amikor zuhannál, hirtelen talpra állít, kijózanít.  Amikor elolvastam a forgatókönyvet, ez a dinamika fogott meg benne a leginkább.

Ön szerint van tökéletes jóság? Vagy mindannyian jók is és rosszak is vagyunk egy kicsit?
Valójában úgy gondolom, hogy mindenkiben léteznek olyan dolgok, amik képesek mozgósítani a jót, vagy éppen a rosszat. De ezek csak az általunk megélt, elszenvedett dolgok, események során kerülnek felszínre.

Szóval Önben milyen esetben ébred fel a gonosz?
A kapcsolataimat általában az átláthatóságra és az őszinteségre igyekszem alapozni. Ezért elvárom, hogy a másik mindig legyen nyílt, konkrét és őszinte. Nem bírom elviselni a hazugságot és azt, ha próbálnak hülyének nézni. A hibáimmal együtt vagyok az, aki. Perszer természetesen mindenki képes fejlődni, és kevesebb hibát elkövetni. Én is elfogadtam, hogy hibázok, nem vagyok tökéletes és arra törekszem, hogy minél kevesebb hibát ejtsek.

A sorozatban a szerelemnek van egy „átváltoztató, megváltoztató” ereje. Ön szerint is van ekkora hatalma a szerelemnek?
Nem csak a szerelemben, úgy általában az életben is mindig óvatosan bánok a „nagy” szavakkal. Az élet sok mindent sodor az ember elé. Viszont hiszek a szerelemben, és annak erejében, hogy a szerelem hatással van az emberre, pozitívvá teszi az embert és képes megváltoztatni.

BİRCE AKALAY-JAL BÍZUNK EGYMÁSBAN


Milyen Birce Akalay-jal együtt dolgozni?
Birce-vel először dolgozunk együtt. Az energiáink összeforrtak, jól kijövünk egymással. Bízunk egymásban. Mindig megvitatjuk a közös jeleneteinket. Ez biztos, hogy érezhető a nézők számára is.

 ibo4.jpg
Amennyiben most az Ön élete filmjét forgatnánk és a film az életet legboldogabb kockájával kezdődhetne....
Ön most elrepített engem a múltba....Épp egy kosárlabda meccsen vagyunk. Középiskolás vagyok. A pillanat, amikor megnyertük a meccset és felemeltük a kupát. Az egész családom, a szeretteim mellettem állnak. Azt hiszem, a filmem ezzel kezdődne.

Ebben az időben mik voltak a legnagyobb álmai?
Ebben az időben profiként kosárlabdáztam és a legnagyobb álmom az volt, hogy jó sportoló legyek. Mindig is szerettem előtérben lenni; a pályán, a  színészetben. Ha erről az oldalról nézem, akkor nem is vagyok olyan messze az álmomtól.

HA NEM URALJUK A JÓKÉPŰSÉGET, AZ VESZÉLYESSÉ VÁLHAT


Hogy éli meg a szerelmet? A való életben is olyan szenvedélyes, mint a sorozatbeli Ferhat karakterében?
Szenvedély nélkül nincs szerelem! De én azt hiszem, a szerelemben inkább romantikus, érzelmes vagyok.

Tavaly volt az esküvőjük Mihre Mutlu-val. Most, hogy már nős, mit gondol a házasságról?
Amennyiben szívesen osztják meg egymással az életüket, van közös érdeklődési körük, tisztelik egymás másságát, kötődnek egymáshoz, de függenek is egymástól, akkor a házasság nem egy félelmetes dolog, nem kell tőle félni.

Romantikus családi albumukban milyen képek szerepelnek?
Együtt sportolunk, együtt főzünk, szeretünk együtt megteríteni és például vacsora közben élvezettel beszélgetünk egymással.

Gondolkodik azon, hogy apa legyen?
Imádom a gyerekeket. Van egy 5 éves unokaöcsém. Nagyon szeretek vele időt tölteni és ez az idő nagyon értékes a számomra. Igen, nagyon szeretnék gyerekeket, szeretnék apa lenni.

Mit gondol, milyen apa lenne?
A legfontosabb, legértékesebb érzés, amit apukámtól kaptam az az, hogy értékelt, odafigyelt és mindig mellettem állt, támogatott. Mindent meg tudtam osztani vele, mindenről lehetett vele beszélgetni. . Mindig tisztelte a bennem lévő energiákat és a motivációimat. Én pedig szeretném ezt az apa mintát tovább adni a saját gyermekemnek.
 

Az Ön családjában női uralom volt, ha jól tudom. Ez Önt, hogy befolyásolta?
Abban hiszek, hogy a nők megszépítik az életet. Úgy vélem, hogy a családomban lévő nők segítségével és támogatásával szebb életem volt és van.

Ön hihetetlenül jóképű. Amikor megláttam Önt, csak annyit tudtam mondani, hogy „Édes Istenem”.
Nagyon köszönöm, nagyon kedves. A jóképűség tudom mindenképpen előny, viszont ez önmagában nem elég. Fontos, hogy értékek legyenek az emberben, és, hogy tudjuk koordinálni magunkat. Úgy gondolom, hogy nagyon veszélyes az, hogy ha van egy jóképű gyermeke és őt mindig azért dicsérik és magasztalják mert helyes. Ez nem elegendő az élethez, ez a külső, de a belső sokkal fontosabb.

BÁRCSAK NE ROHANNA ENNYIRA AZ IDŐ

  • Mit szeret a legjobban?
    A szabadságot, hogy úgy élhetek, ahogy szeretnék, ahogy belülről jön...

    ● Kire féltékeny?
    Féltékeny vagyok arra, akiket szeretek.

    ● Melyik az az ember típus, akit nem bír elviselni?
    Azokat az embereket ki nem állhatom, akik másnak próbálják mutatni magukat, mint amilyenek valójában.

    ● Legfehérebb oldala?
    A lelkiismeretem.

    ● A legfeketébb oldala?
    Amiket már elveszítettem...

    ● “Keşke” dediğiniz... Mire mondaná, hogy „Bárcsak”...
    Idő! Bárcsak ne telne ilyen gyorsan...

    ● “İyi ki var” dediğiniz... Mire mondaná, hogy „De jó, hogy van”...
    A családom.

 

Blogunk írásait szerzői jog védi, ezért ezt az interjút, csak az istanbuliutazasok.hu blog szerzőinek előzetes, írásos engedélyével lehet felhasználni! 

Az interjú török eredetije: http://www.posta.com.tr/ibrahim-celikkol-baba-olmayi-cok-istiyorum-haberi-1353688#ampshare=http:%2F%2Fwww.posta.com.tr%2Fibrahim-celikkol-baba-olmayi-cok-istiyorum-haberi-1353688

 Kövessetek minket a  facebook-on   instagramon, pinteresten és youtube-on is!

 

Szólj hozzá

interjú blogazin török sorozatok