2016. okt 13.

Megtört szívek forgatási helyszínei -Cihan étterme...

írta: PERA

A Paramparca sorozat éttermében ebédeltünk

A Paramparça / Megtört szívek sorozatban Cihan éttermeként szereplő Dark Blue, a valóságban is létező étterem, csak persze más a neve. Ez a klassz étterem Isztambulnak egy gazdagabb negyedében van, ahol a Boszporusz partján kisebb-nagyobb luxus hajók várakoznak tulajdonosaikra.  Lehet látni, hogy az egészen elegáns környezetben lévő étterem valószínűleg olyan fizetőképes vendégeket is vonz, mint amilyet egyébként a filmben is bemutatnak. A gazdagabb, felső tízezernek van inkább kitalálva.

Az étterem nem annyira szembetűnő a vízről, még úgy is, hogy tudtuk mit keresünk, nehezen vettük észre. Kívülről, egészen közel sétálva hozzá sem gondolná az ember azt, hogy ez valószínűleg egy luxus étterem. Külseje a belsőhöz képest óriási kontrasztot mutat. Kívülről egyszerűen nem látszik annyira szépnek, mint amennyire lenyűgöző belül.

Ahogy beléptünk, elegáns, hatalmas, tágas, fényes tér fogadott. Az étterem szekciókra van osztva, ahol a részeket más-más stílusú és színvilágú bútorokkal választották el. Impulzív piros, nyugodt zöldes és kellemes tört fehér berendezés, kifinomult díszítés jellemzi a különböző tereket. Van ahol elegánsabb, robosztusabb, fotelszerű kényelmes székek vannak és kifejezetten részlet gazdag, színes az egész belső tér. Tulajdonképpen inkább egy nagyon kellemes, otthonos szalonban éreztük magunkat. A dekoráció is páratlan, élővirág kompozíciók, design lámpák, a falakon pedig könyvek voltak. A sokféleség ellenére harmonikus összhangot mutat az egész. Az étteremnek hatalmas terasza is van közvetlen a víz felett.

Gyors, profi és nagyon kedves a kiszolgálás. Gyönyörűen szervírozott kávét és teát kaptunk, élővirággal a tálcánkon. Pazar tálalású, finom ételeket ettünk. Az ételek frissek és ízletesek voltak, az árat pedig közepesen magasnak titulálhatjuk. Érdemes betérni annak ide, aki egy elegáns környezetben szeretne a Boszporusz partján megpihenni és kíváncsi rá, hogy Cihannak milyen éttermet álmodtak meg.

Egyébként nagyon hűen tükrözi ez a környezet a filmbeli társadalmi hovatartozást. Tényleg el tudtuk képzelni, hogy ez az étterem egy olyan gazdag család tulajdonában van, aki olyan villába lakik, mint amilyenben a Gürpinar család, és akik olyan körökben forognak, mint amilyenekben ők.

Turistákkal egyáltalán nem találkoztunk, mert ez a környék azért jóval arrébb esik Isztambulnak a turisták által látogatott részeitől. Mi voltunk egyedül külföldiek.

A vendégek között felfedezhettünk mindenkit, akik a filmben is szívesen járnak ide. A Hazalhoz és Cansuhoz hasonló gazdagabb lánykák seregét, akik gyönyörűen díszített turmixot ittak, ugyanakkor a Dilarahoz hasonló elegáns hölgyek, de Cihant idéző üzletemberek is voltak.

Az ebédünk vége felé megjelent Bahtiyar, a sorozatban Cihan sofőrje, a szokásos öltönyében. Próbáltunk róla lesifotókat készíteni, de messzebbről nem túl jól  sikerült, zavarni pedig nem akartuk. Végül volt olyan szerencsénk, hogy az étterem előtt már civil ruhába öltözve összefutottunk vele, és egy közös fotót is készítettünk. Kifejezetten magas, rendkívül kedves és udvarias volt…

Mint tudjátok, blogunk célja, hogy főként a török sorozatok helyszínein keresztül mutassuk be Isztambult. Ha te is szeretnél így utazni, gyere velünk! Következő sorozathelyszín túránk részleteit itt olvashatod!

Gyere, kövess minket a  facebook-on   instagramon, pinteresten és youtube-on is!

Szólj hozzá

Boszporusz Török sorozatok paramparca megtört szívek sorozathelyszínek isztambuli forgatási helyszínek török sorozatok forgatási helyszínei megtört szívek forgatási helyszínei paramparca forgatási helyszínek